Media społecznościowe w Polsce w 2012

Które serwisy społecznościowe w ostatnim roku straciły, a które zyskały na popularności?

Badania Megapanel PBI/Gemius „Rok 2012 w internecie” wnoszą ciekawe informacje dotyczące zmiany zainteresowań jeśli chodzi o socialmedia w ostatnim roku w Polsce.

Ciągle wzrasta zainteresowanie Facebookiem, rośnie także zainteresowanie Youtube.

socialmedia-w-2012-polska-1

Dość mocno spada zainteresowanie NK.pl pod koniec roku 2012 używało go 8,23% polaków, a Facebooka już 13,42% (rok wcześniej obydwa serwisy miały podobną, równą ilość polskich użytkowników). Google+ miał przez cały 2012 w miarę stałą ilość, na koniec roku 2,35%.

Ogólna ilość osób korzystająca z social media jest stała,  jednak spada zainteresowanie blogami, forami i grupami dyskusyjnymi, serwisami randkowymi i czatami.

socialmedia-w-2012-polska-2

Pełna prezentacja przedstawiająca badania:
Rok 2012 w internecie. Megapanel PBI/Gemius 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *