MS Office 365 – czyli komercyjny pakiet biurowy do pracy w chmurze

Od dziś dostępny jest wirtualny produkt, pakiet biurowy Microsoft Office 365 w tzw. chmurze.

O co chodzi z tą chmurą?

Normalnie, dotychczas, gdy używałeś oprogramowania Microsoft np. Worda wcześniej trzeba było go zainstalować na komputerze.
W MS Office 365 dostęp do pakietu będzie możliwy przez przeglądarkę internetową, bez instalacji jakiegokolwiek oprogramowania.
A więc jedyne co będzie potrzebne, to urządzenie z dostępem do internetu.

Po wykupieniu usługi np. na 1 miesiąc lub 1 rok będziesz posiadał konto.
Po zalogowaniu na witrynie za pomocą tych danych będziesz posiadał dostęp do aplikacji na swoim koncie.

Sam zamysł z pakietem biurowym z dostępem za pomocą przeglądarki internetowej nie jest nowy.
W ostatnich czasach pomysł ten upowszechnił się szczególnie dzięki darmowej usłudze Google Docs (Dokumenty Google)

Więcej informacji o nowym rozwiązaniu Microsoft:
http://office365.pinpoint.microsoft.com/pl-PL/default.aspx

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *