Co jest lepsze, myślnik czy podkreślenie w adresach strony?

Krótka odpowiedź:
Jeśli zaczynasz, budujesz od nowa serwis, to raczej wybierz domyślnie myślniki.

Dlaczego?
Wyszukiwarka Google inaczej „patrzy” na myślnik, a inaczej na podkreślenie.

Zastosowanie podkreślnika „_” wskazuje na niepodzielną frazę złożoną z dwóch lub kilku słów.

Myślnik „-” to dla Google znak, dzięki któremu uzna że w adresie są pojedyńcze słowa kluczowe.


Przykład

  1. Adres: http://biznes-w-internecie.pl/thinkpad-tablet-dla-biznesu/
    Słowa w adresie są widziane jako pojedyńcze wyrazy: thinkpad, tablet, dla, biznesu
  2. Gdybyśmy stosowali adres z podkreślnikiem: http://biznes-w-internecie.pl/thinkpad_tablet_dla_biznesu/
    Uznane byłoby to za jedną ścisłą frazę „thinkpad tablet dla biznesu”.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=AQcSFsQyct8

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *