Nowe Allegro – mają być ciągłe zmiany

allegro-2013-nowe

Allegro to prawie połowa całej sprzedaży internetowej w Polsce, tak jest od kilku lat z niewielką tendencją spadkową związaną z powstawaniem nowych kanałów sprzedaży takich jak sklepy e-commerce, grupony socialmedia, które znikomie  odbierają klientów.

Pozycja Allegro wydaje się niezagrożona.
Jednak Internet nie lubi zastoju – tu cały czas coś się zmienia.

Łatwo stracić dużą część rynku, chyba, że reaguje się na ciągle zmieniające się potrzeby, wymagania klientów.

W ostatnim czasie następują zmiany technologiczne i sposób korzystania z internetu – coraz więcej osób korzysta z tabletów, smartfonów, a pakiet przesyłu danych staje się standardem u operatorów telefonów komórkowych.

Wraz z cyfryzacją internet pojawił się też w nowoczesnych telewizorach (SmartTV)

To wymaga zmian nie tylko w wystroju www ale także technicznych, technologicznych (np. HTML5, CSS3) – zupełnie inaczej korzysta się na smartfonach, tabletach – tu nie ma myszki, a korzysta się z dotykowych ekranów.  Są też mniejsze ekrany i bardzo różne rozdzielczości obrazu.

Responsywność interfejsu to jedno z wielu rozwiązań które idą na pomoc przy projektowaniu nowoczesnych  interfejsów strony www.

Gdy mamy wielu klientów, odbiorców dobrze jest też zastanowić się nad dedykowanymi rozwiązaniami dla poszczególnych platform takich jak Android, iPhone, iPad (specjalne aplikacje).

Czy Allegro nadąży za zmianami?

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *