Strzeż się Facebooka i pogody .. czy reklamy?

Takie zagrożenia upatruje jedna z firm, producent oprogramowania antywirusowego.

Trzeba przyznać że coraz wymyślniejsze formy zagrożeń czyhają na użytkownika internetu.
Najważniejsze aby z rozwagą podchodzić do wszelkiego rodzaju nowych aplikacji które podsyłają nam znajomi, także tych dostępnych np. na Facebooku, bo pomimo że się tam znajdują, to twórcami ich są zewnętrzne osoby intencji których nie znamy.

Jednak czy dodatkowy pasek AVG bardziej spełnia formę ochrony czy samopromocji firmy produkującej antywirus?
Trzeba przyznać że dodatkowe logo AVG jakie będzie promowane w pasku jest świetną formą dodatkowej reklamy.
A efekt jest tym lepszy gdy się użyje socjotechniki i postraszy trochę 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *